Menu

Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como
Agenzia di noleggio auto a Milano

Viale Pasubio 3, Milano

Informazioni su SIXT Noleggio Auto Milano Corso Como Milano



Contatore delle visualizzazioni171 visualizzazioni della vetrina

Informazioni attività

Viale Pasubio 3
Milano MI
3475984875
Orari e servizi potrebbero variare

Orari di apertura

Ora chiuso
Lunedì
08:00 - 18:30
Martedì
08:00 - 18:30
Mercoledì
08:00 - 18:30
Giovedì
08:00 - 18:30
Venerdì
08:00 - 18:30
Sabato
08:00 - 18:30
Domenica
08:00 - 18:30

Servizi e Caratteristiche

Mappa

Domande Frequenti su Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como

  • Dove si trova ?
    Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como si trova in Viale Pasubio 3, Milano MI
  • Come si raggiunge ?
    Puoi raggiungere Viale Pasubio 3 Milano utilizzando la mappa e le indicazioni stradali fornite da TuttaMilano. La latitudine e longitudine del puntatore su mappa sono: 45.481229500, 9.185352100
  • Quali sono gli orari di apertura ?
    • Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como apre di Lunedì, Martedì, Mercoledì, Giovedì, Venerdì, Sabato, Domenica alle ore 08:00

    Per ulteriori dettagli guarda tutti gli orari di apertura.
  • Qual è il numero di telefono ?
    Puoi contattare Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como chiamando il numero di telefono 3475984875.
  • Che opinione hanno i clienti ?
    Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como ha ricevuto 40 recensioni con una valutazione media di 4,9 su 5 stelle. Per saperne di più leggi le recensioni.
4,9/5
Media di valutazione Basato su 40 recensioni

Recensioni di Sixt Noleggio Auto Milano Corso Como

L'opinione dei clienti su questa attività.
ALTRE INFORMAZIONI

Ottima esperienza! Personale cordiale, attento ai dettagli ed alla necessità del cliente; noi personalmente abbiamo avuto a che fare con una ragazza di nome Orgesa e devo ammettere professionalità molto alta.

Molto soddisfatto dei servizi forniti. E Orgesa Begaj è molto disponibile e attenta a tutti i dettagli, consiglio con fiducia!

Il servizio era molto speciale ed era facile comunicare L'impiegata è stata molto disponibile, il suo nome è Orkisa

Overall the team that works in this outlet was good and service was good but we had way too many things that went wrong on our rental that I can only give 3 out of 5. First they didn't have the Q2 that we booked at pickup and was given a Volvo which wasn't as premier in my opinion but nonetheless we get it that the exact model can't be guaranteed, so we went for a upgrade and got X2 with additional charge. We picked up the car and drove out and realised in the first restaurant stop that the car reverse camera was not working and when we checked the camera was not present at all, it had been removed. That's fault no 1. Knowing we have 10 days of narrow roads in our journey I reached out to Sixt team via email and asked them to change the car in the next city, I did get promot response and i agreed to go to Genova to change the car but when we went there due to what seemed like a miscommunication there was no reference and no car waiting. After one hour trying to get a new car and unable to do so, we left with the same car. That's fault no 2. When we returned the car at the end of the rental, we got an email next day saying there was damage in the car with rearview camera. That's when I started lossing it as the car clearly didn't have it and I even kept emailing them asking them to change the car during our rental. I went back to the outlet, explained the whole situation and asked for a explanation and action, the counter staff was apologetic which was nice of them, promised me that someone will get back to me with an explanation. I did get a email few days later from their team that the case report was closed but no proper response or a email which is fault no 3. Overall few things piled up to make what would have been a good rental into a bad situation, but I would have expected atleats a follow up as a courtesy.

Honestly, I was in about to leave the store without a car. however, Barbara was a super lady who managed my case very well and delivered a very great treatment. Thank you Barbara for this high-end dealing and another thanks for Sixt whom are hiring very suitable ppl. Will visit you again!